Automātiskā palaišana (angļu: Auto Transfer Switch, saīsināti: ATS) tiek izmantota, lai automātiski iedarbinātu strāvas ģeneratoru strāvas padeves pārtraukuma gadījumā.
Ģenerators ir savienots starp strāvas padevi un slodzi.
Strāvas ģeneratora elektronika nepārtraukti pārbauda tīkla spriegumu. Ja elektrotīkls neizdodas, elektronika nekavējoties iedarbina strāvas ģeneratoru (3-5s) un pārslēdz patērētāju uz ģeneratoru.
Elektronika arī uzrauga tīkla spriegumu ģeneratora režīmā. Ja elektrotīkls ir pieejams ilgāk par 15 sekundēm, elektronika pārslēdz slodzi atpakaļ uz elektrotīklu un automātiski aptur motoru.
Ģeneratorā iebūvētais akumulatora lādētājs nodrošina to, ka dzinēja startera akumulators tiek uzlādēts darbības laikā no tīkla un tādējādi vienmēr ir gatavs darbam.
Protams, ierīci var darbināt arī atsevišķā ierīcē (t.i., bez pieslēgšanas elektrotīklam, piemēram, “parastu” strāvas ģeneratoru). Viss, kas jums jādara, ir pārslēgt darbības režīma slēdzi no AUTO uz MANUAL.
Dzinējs: 418cc 1 cilindra dīzeļdzinējs, 4-taktu, gaisa dzesēšana, tiešā iesmidzināšana
Modelis GD4-1A-6000-5EBZ
Ģeneratora tipa 1-fāzes sinhronais ģenerators ar sukām
Nominālais spriegums 230V, 50 Hz
Maksimālā jauda (pie V) 5,5 kVA / 4,6 kW (230 V)
Nepārtraukta jauda (pie V) 5,0 kVA / 4,1 kW (230 V)
Strāvas kolekcija caur 2 CEE230V/32A ligzdām
(iekļauts piemērots CEE spraudnis kabeļa montāžai)
Elektroniskā sprieguma kontrole
Aizsardzība Termiskais slēdzis BSB1-30-P20
Integrēts stundu skaitītājs
Dzinēja tips 418cc 1 cilindra dīzeļdzinējs, 4-taktu, gaisa dzesēšana, tiešā iesmidzināšana
Degviela dīzelis
Elektriskā palaišanas sistēma un rokas palaišana (iekļauta startera akumulators)
Tvertnes tilpums 10 litri
Degvielas patēriņš tukšgaitā: 0,6 l/h
2.3kW slodze: 1.1L/h
4,3 kW slodze: 1,9 l/h
Emisijas klase Stage-V, EU/2016/1628
Izplūdes diametrs Da: 38mm
Izmēri (PxPxA) 710 x 500 x 610 mm
Svars 100kg
Skaļums LWA 99 dB(A), 86 dB@7m
Atsauksmes
Pašlaik atsauksmju nav.