Automātiskā palaišana (angļu: Auto Transfer Switch, saīsināti: ATS) tiek izmantota, lai automātiski iedarbinātu strāvas ģeneratoru strāvas padeves pārtraukuma gadījumā.
Ģenerators ir savienots starp strāvas padevi un slodzi.
Strāvas ģeneratora elektronika nepārtraukti pārbauda tīkla spriegumu. Ja elektrotīkls neizdodas, elektronika nekavējoties iedarbina strāvas ģeneratoru (3-5s) un pārslēdz patērētāju uz ģeneratoru.
Elektronika arī uzrauga tīkla spriegumu ģeneratora režīmā. Ja elektrotīkls ir pieejams ilgāk par 15 sekundēm, elektronika pārslēdz slodzi atpakaļ uz elektrotīklu un automātiski aptur motoru.
Ģeneratorā iebūvētais akumulatora lādētājs nodrošina to, ka dzinēja startera akumulators tiek uzlādēts darbības laikā no tīkla un tādējādi vienmēr ir gatavs darbam.
Protams, ierīci var darbināt arī atsevišķā ierīcē (t.i., bez pieslēgšanas elektrotīklam, piemēram, “parastu” strāvas ģeneratoru). Viss, kas jums jādara, ir pārslēgt darbības režīma slēdzi no AUTO uz MANUAL.
Dzinējs: 418cc 1 cilindra dīzeļdzinējs, 4-taktu, gaisa dzesēšana, tiešā iesmidzināšana
Modelis: GD4SS-3-6000-5EBZ
Ģenerators: 3 fāžu sinhronais
Nominālais spriegums: 400V (230V), 50Hz
Maksimālā jauda: (pie V) 5,5 kVA / 4,6 kW (400 V), 1,8 kVA pie 230 V
Nepārtraukta jauda: (pie V) 5,0 kVA / 4,1 kW (400 V). 1,7 kVA pie 230 V
Elektroniskā sprieguma kontrole
Integrēts stundu skaitītājs: ir
Iedarbināšanas sistēmas elektriskais starts (iekļauts startera akumulators)
Degvielas tvertnes tilpums: 16 litri
Degvielas patēriņš tukšgaitā: 0,6 l/h
2.3kW slodze: 1.1L/h
4,3 kW slodze: 1,9 l/h
Emisijas klase: Stage-V, EU/2016/1628
Izplūdes diametrs Da: 38mm
Komplektā riteņi: ir
Izmēri (GxPxA): 920 x 540 x 700 mm
Svars: 142 kg
Trokšņu līmenis: 91dB(A) / 75dB @ 7m
Atsauksmes
Pašlaik atsauksmju nav.